Träning på en lördag

Har precis käkat frukost. Ska iväg och träna om en kvart. Afrogympa. Vet inte vad det är eller innebär så det ska bli späannande. Hade tänkt att det skulle vara skönt att komma upp tidigt för att träna... Men så är det inte. Är trött som jag vet inte vad. Men det är väl bara att släpa sig i väg. Sova får jag göra imorgon.

Ord och bilder om gårdagen kommer som jag lovat. Ska sitta och plugga hela dagen, så jag kommer behöva pauser. Kan säga så länge att dagen igår var underbar. Har inte haft så trevligt på länge med mina vänner.

Nej nu måste jag packa så jag inte kommer sent!


Kommentarer
Postat av: Johanna

det ska jag absolut göra! vi kommer nog hinna vara online samtidigt en sväng idag! :)



afrogympa alltså, vad spännande! :D



Hade en asbra dag med dig igår <3!



Vi hörs sen, happy valentine day <3<3!

2009-02-14 @ 09:48:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

men det låter fint! förutom just pluggandet.. :/ :p



<3

2009-02-14 @ 10:42:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback