Träningsresultat

Träningen tidigare idag var underbar. 40 minuter på löpbandet, styrketräning och extra benträning i trappmaskinen. Jag känner mig otroligt nyttig och duktig. Som belöning ska jag göra en smoothie ikväll. Hallon och fläder. I morgon ska jag få hjälp med nya maskiner. Då jag vill satsa extra på ben, rumpa och midja. Det blir nog trots allt en beach 2009.

Nu har jag varit igång med träningen i två veckor. Och jag måste få säga att det känns otroligt skönt. Jag är mycket piggare och känner mig nyttig. Det var hemskt att inte kunna träna på en månad. Så nu hoppas jag på ingen mer sjukdom. Och att jag får fortsätta i mitt tempo utan några skador.

Dock skulle jag vilja vara bättre på att laga nyttig mat. En varierande och rolig kost. Min blir alldeles för ensidig och med samma ingredienser. Jag behöver något nytt. En sådan där kurs om kosthållning kanske vore på sin plats ändå?


Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad jag önskar att jag också kunde träna och så! att jag hade råd...! jag behöver det, någonting att göra av med jobbiga tankar på.. :s



tack darling, jag ska vila.

men även försöka söka jobb... :(



<3

2009-02-22 @ 22:23:30
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

suck! du är så sjukt duktig och tränar en massa!

men jag ska nog också ut och springa idag, så jag kommer ikapp dig! ;)

2009-02-23 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback