Bloggar om bloggar

Jag är otroligt nyfiken av mig. När jag blir gammal är det mig ni kommer skymta bakom gardinen. Gärna med kikare i handen för att se bättre. Därför tycker jag att det är helt underbart att det har blivit så populärt att blogga. Man får veta allt om personerna runt omkring en, och ännu mer om personer man inte känner. Man kan vara helt anonym och läsa vilket blogg man vill. Är det inte underbart? Man kan vara den där gammla damen bakomgardinen, fast helt osynlig.

Detta har resulterat i ett gäng bloggar som jag följer slaviskt, dagligen. Gärna så att jag kollar alla cirka 10 gånger per dag för att se om det har hänt något nytt. Har precis räknat ihop att det är över 22 stycken. Och fler blir det med tiden. Ibland är man bra nördig!

Idag har jag lagt till en ytterligare, sprillans ny blogg, bland mina bokmärken. B har begärt skillsmässa från sin gamla blogg och gått vidare, genom att skaffa en ny. Det ska bli spännande och se hur denna utvecklas. Jag älskar designen på bloggen. Keep the good work up!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja hon är bra min söta syster :D

2009-02-19 @ 17:21:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev riktigt snyggt med nya designen.. jag vill också ta bild med socker och kryddor på läpparna!! det måste vi göra någon dag ;)

2009-02-19 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback