Veckan

Om ni inte har märkt det så är det söndag idag... Igen. Veckorna bara springer iväg och jag vet inte vart de tar vägen. Så nu sitter jag här med almenackan i knät och lägger upp veckans to do. Det verkar ändå bli en ganska lung vecka. Peppar peppar ta i trä. Veckan innan hemtentan.

Måndag: Träna på KTC (kliniskt träningscentrum), vattenaerobic
Tisdag: Grupparbete, tvätt
Onsdag: Metodövningar CFH, gymma
Torsdag: Seminarie, aerobic
Fredag: Litteraturseminarie

Se. Det är ju knappt någonting. Det är snart helg igen. Jag förstår inte varför ni gnäller. Du hinner ju knappt märka att veckan börjar innan den är slut igen.

I veckan ska jag i alla fall ta mig till stadsbiblioteket och låna några böcker. Jag saknar att kunna läsa när jag vill. Men tyvärr har ju biblioteket ett sådant tråkigt utbud av böcker. Så vi får hålla tummarna att det finns någon kul bok, som man inte redan har läst. Varför ska böcker vara så dyra att köpa?



Dagens fotografi.
Fotograf: Jag


Kommentarer
Postat av: E

Ingen aning,ramlade bara in på ngt sätt :-D

2009-02-15 @ 21:10:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Johanna

mysig bild elina :D



och du - myrorna!

15 kr st för pocket :D kom jag på. det är fint!!

2009-02-15 @ 22:42:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tur för dig! Och, detsamma ;) <3!

2009-02-16 @ 09:22:26
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback