Vänner

Träningen är över. Tack och lov! De där som kallades muskler som som fanns i min kropp precis vid jul, de är som bortblåsta. Eller ska man säga förtvinade? De finns i alla fall inte där de ska, eller där de fanns förut. Men i denna takt kommer de snart vara tillbaka på sin rätta plats igen. Thank god!

Dagen imorgon som verkade bli en lugn och skön dag blev plötsligt stresig. Eller den blir vad man gör det till. Jag behöver faktiskt inte plugga. Det finns massor av tid till det i helgen. Det är bättre att jag får det städat och värnar om min vänner. Så B, du är varmt välkommen tomorrow! Annars så ska jag hem till Johanna och gå lös på henne med smink och kamera. Det kommer bli ett enda stort experiment av smink, färger och vinklar. Me like!

Jag blev genast mycket gladare och piggare av mina nya planer.


Kommentarer
Postat av: Johanna

planer är en himla bra grej :D



frågan är vad jag ska styra imorgon kväll :p

2009-02-12 @ 21:25:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback