Varning! Rörigt inlägg

Gash vilken dag! Jag har flängt runt hela stan och fått massor gjort känns det som. Jag har varit på jobbintervju, hämtat en bok från Bitta, varit och kollat på blommor. Jag har också fått besök av min syrra som fick hjälpa mig med läsloggen. Vet inte riktigt om det blev bättre, men den är i alla fall gjord och inlämnad. Har också hunnit med en tur till IKEA med pappsen, där bohylla, tv bord och badrumsgrejs inhandlades. Träffade också svärfar och dotter där.

Så nu är äntligen lägenheten färdiginredd. Okej, ett bord saknas. Men det ska pappa ta med imorgon, eftersom han glömde det idag. Yey!!

Så nu sitter jag här med ont i ryggen, tack vare den där jäkla bohyllan. Enligt beskrivningen skulle man ha varit två stycken som monterade den, men ensamstående som jag är slogs jag med den själv. Bokstavligen talat. Nu är det tack och lov bara tvätten jag väntar på. Känner att jag måste gå och lägga mig snart. Är hur trött som helst.

Oj, vilket rörigt inlägg det här blev. Ska försöka skriva ett bättre imorgon. Vet dock inte hur jag ska hinna. Har föreläsning, grupparbete, eget arbete + att jag ska storstäda innan halv sju, då vi ska ha tjejkväll här. Jag kommer stupa i säng.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hojtar till när jag vet busstid madame! så himla perfekt, med buss som smiter förbi här jättenära, det är ju toppen. hållplatsen efter studievägen, eller vad sa du? :)

2009-02-05 @ 01:12:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart ditt arbete blev lyckat, jag tror på mvg där, helt klart! vad annars med mig till hjälp lixom?!

2009-02-06 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback