Blandad kompott

I dag har jag varit på IKEA, det resulterade i en 1300 kronor fattigare student. Det känns sådär, men man får tänka på det fina som kommer istället. Jag har också hunnit med att se filmen Edward Scissorhands, lite sent ute jag vet. Men vad gör man? Jag lånade den av Johanna igår så det var lika bra att se den direkt, än att vänta ännu längre.

Jag har också packat ner alla köksgrejer och lite annat i kartonger. Så nu är det i stort sett bara bokhyllan och mina kläder kvar att packa. Bokhyllan tar jag nu ikväll, men kläderna får banne mig vänta tills på tisdag då flyttlasset går.

Jag måste föresten tipsa er om sällskapspelet Brainstorm, det är ett fantastiskt roligt spel. Vi spelade det i fredags och det var så himmla kul. Jag måste ta och köpa det sen tror jag. Brainstorm, twister och othello. De spelen skulle jag vilja ha. Men det får väl bli en annan gång. Jag känner att listan med annat börjar bli lång. Har lite kläder och tillhörande grejer som borde inköpas, och sen massor av kurslitteratur. Där lär pengarna segla iväg snabbt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh sällskapsspel är så himla kul :D

2009-01-18 @ 20:28:49
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback