Blivande traderafantast?

Jag måste bara få säga en sak. Jag har vunnit min första traderaauktion. Någonsin. Välkommen i klubben tänker väl ni då, den oskulden tog jag för länge sedan. Men det har inte jag, så därför är jag glad nu (igen). Jag har lyckats buda till mig en parfym. Tack vare min goda vän och klasskamrat Bitta. Hon har invigt mig i djungeln av parfymer, signerade Beckham. I am in love. Jag pratar förstås om parfymen (se tidigare inlägg) som jag nämnt. Den lila fina lilla flaskan, Signature. Den kommer göra sig så bra i mitt nya badrumskåp!

Bara för att det gick så bra och för att det var så roligt har jag nu lagt bud på två grejer till. En väska som jag bara MÅSTE ha och en parfym till. Ska jag verkligen nämna att jag inte har ett eget konto, utan använder min pojkväns!? (Han vet inte om de där två sista auktionerna, så säg inget). Jag kanske ska skaffa ett eget konto... Fast det kanske är dumt, jag kommer garanterat att fasta och bli fattig. Nej det är nog bättre att jag "lånar" älsklingens, det är mycket smidigare. Men jag har en känsla av att han snart kommer byta lösenord.... Hmm!!

Nej nu ska jag hoppa i säng och läsa ett kapitel i min bok. Imorrn ska jag upp tidigt och ut och fota med Johanna.
Sov gott och dröm sött alla.


Kommentarer
Postat av: Johanna

...hörredu elina,

du lånar kenneths traderakonto och saras facebookkonto. nu får du väl skärpa dig ;)



ses imorgon!

det kommer bli en toppenstund :D

2009-01-09 @ 23:01:53
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback