Bra på engelska?

Jag har hämtat ut en av mina böcker som jag har beställt. En liten och nätt bok på 1432 sidor, engelsk text. Det är kul med nya böcker, speiclellt nya nya böcker. Sådana som man själv har köpt. De luktar så gott och det känns så speciellt att bläddra i dem. Dock är det inte lika kul när man hämtar ut en bok och vet att jag ska ha 3 stycken till, lika dana. Som jag ska lyckas använda till mina kommande hemtentor. Det kommer bli en spännande period, där jag får låsa in mig själv för att inte bli tokig på andra.

Jag har förövrigt varit hos doktorn idag. Har tagit massor av prover på dittan och dattan. Dock fick de inte så mycket blod från mig. Jag höll på att svimma (för första gången i mitt liv), det var fruktansvärt obehagligt måste jag säga och jag är skakis än! Sen krympte mina ådror ihop så det tog ett bra tag och några extra nålstick för att få ut tre rör blod. Jag glömde kvar min halsduk där också, men jag mådde så dåligt efteråt att jag vägrade gå tillbaka. Jag använde den ändå aldrig och jag kommer ha glömt den imorgon.

Ikväll får jag min efterlängtade tv! Dock har jag ingen antennsladd så jag får vänta med att titta på den. Suck! Jag tror inget vill som jag vill. Allt går bara emot mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

men hörredu daarling! det där lät inget vidare :/

när får du besked? <3

2009-01-28 @ 16:55:43
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas saker och ting går mer som du vill snart! Och att alla prover visar något som är bra!



Härligt det där med böcker, särskilt tjocka. Skaffade en idag, på svenska visserligen, och den var 1475 sidor x) Lovely

2009-01-29 @ 15:51:51
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback