Det är verkligen måndag

Jag sitter här i min ensamhet och väntar på att klockan ska närma sig 08.00. Jag har varit vaken och uppe sedan två timmar tillbaka, klockan är nu 07.35. Som sagt, tiden går sakta när man väntar. Ännu saktare kommer den gå sen. Jag ser inte fram emot en heldag i skolan, men det är inte så mycket att göra åt. Jag ser faktiskt knappt fram emot träningen ikväll. Den känns mest jobbig och jag skulle hellre vilja dra ett täcke över huvudet och bojkotta denna dag. Dagen kommer vara lång och tråkig, och bestå av föreläsningar, hygienlabbar, möte, träning, plugg. Vad säger man? Jag är inte pepp.

Något tips på uppmuntring?




Kommentarer
Postat av: Johanna

soundtracket till mamma mia elina, alltid ;) <3



positivare stunder kommer :D

snart flyttar du tjejen, säg till om du behöver hjälp med något - jag är ju arbetslös duvet ;)

2009-01-12 @ 23:38:25
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback