Fotografering.

Äntligen fungerar denna jävla sida.

Jag har varit ute i två och en halv timme och gått, med Johanna. Vi skulle ut och fota, men det var så jäkla trist väder att det mesta blev en promenad med massor av prat om allt vi ska göra. Vi kommer bli riktigt äventyrliga när vi hunnit med allt. Jag hade sett fram emot att ta massor av porträttbilder och annat smått och gått, men det får bli en annan gång Johanna. Snart?

Vi promenerade med försiktiga steg ut mot oset där vi förväntade oss att få många och fina bilder. Men tack vare vädret och den storm som uppenbarade sig när vi kommit fram, blev det inte mycket bilder. Det blev några försiktiga steg ut på isen i hopp om bra bilder, och sen snabbt tillbaka för att söka skydd i utkikstornet som stod där. Väl framme i tornet, var det vindstilla och vi njöt av utsikten och mina hallonmuffins jag tagit med. Vi såg ett helt gäng skridskoåkare och konstaterade att de var tokiga som gav sig ut på isen nu.

Våra planer är bland annat att fota. Här runt omkrin Örebro, uppe i norrland, i skåne och överallt annars. Vi har ett speciellt mål. Övergivna hus/byggnader/fabriker etc etc. Det ska bli så spännande. I sommar drar vi upp till norrland. Innan får vi väl öva på saker här runt omkring.

Nehe, nu kanske jag ska börja göra mig iordning. Ska till en klasskompis och äta middag ikväll och spela guitar hero. Sen ska vi vidare på klassfest en snabbis. Känner att jag behöver komma ut och träffa lite folk. Imorgon drar jag till Nora, för vidare fotografering av syrran.

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lätt att det blir snart! Övning som du säger, och porträtt :D jag kan - nästan - jämt!



Men rackarnas vad jag ser fram emot sommaren ;D

2009-01-10 @ 16:03:45
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle dö för att få möjlighet att fota på detta övergivna nöjesfält.

rando/trando1.html" rel="nofollow">http://home.f01.itscom.net/spiral/trando/trando1.html



ibland ställer jag mig frågan: varför bor man egentligen i sverige? :/ :P

2009-01-10 @ 19:03:06
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback