Full rulle

Tjiii. Nu är jag äntligen hemma. Har suttit i skolan till halv ett, med grupparbete. Tagit mig upp på stan och handlat halva syrrans present. Tagit mig hem. Och nu sitter jag här i soffan helt utpumpad. Jag ska snart börja med att fixa iordning presenten, så jag hinner klart med den tills på tisdag. För övrigt ska jag vänta på mamma som ska skjutsa mig till affären för att storhandla, och sen hämta min skrivare som kommit idag.

Det var allt för stunden. Jag återkommer underkvällen, då bilder på lägenheten förmodligen dyker upp och annat smått och gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah toka, den är fin!!! <3

2009-01-23 @ 14:45:33
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback