Gubbyxor

Jag har fastnat för det jag så länge befarat. Chinos. Det går inte att hålla emot längre. Mina känslor siprar sakta men säkert ur den burk jag har stoppat dem i. Jag har förväges försökt styra känslorna åt annat håll, men nu är det slut. Jag tycker om dem. De där gubbyxorna, som jag har hånat alla de gånger älsklingen har tjatat om dem. Men nu får jag svälja det sura äpplet. Det går emot mina principer. Men va fan! Det är ju snygga, så sådana ska inhandlas snarast. Kollade på ett par idag, men jag var inte redo att släppa in dem i mitt liv. Men nästa gång jag är på stan ska jag snegla lite närmare på dem. 

Chinos och ett par pumps. M M M!



Dessa Chinos är från Gina tricot. Jag vill ha dem i beige, men grått är också riktigt snyggt. Vi får se vart det hamnar. Får kanske ta med mig älsklingen nästa helg. Han är lite av en expert. Sen är han envis också när det gäller byxor till mig. Jag avskyr att prova jeans mm. Det är det värsta som finns, så då kan det vara bra att ha med någon som trycker på lite.


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh tack i mängder darling :D

2009-01-31 @ 10:35:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

du, chinos är faktiskt riktigt snyggt! jag har fel kroppsform för dem dock. I am to much like a päron!

2009-01-31 @ 11:38:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: t

Provade de i beige, men min rumpa såg ut som en pannkaka :(

2009-02-02 @ 16:11:48
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback