Positiva vibbar

Är det så här det känns när livet vänder? När livet tar en vändning som man så länge har hoppats på. När allt börjar bli bra igen. Jag hoppas det i alla fall. Det känns så efter den här dagen.

Jag har varit på universitetet på förmiddagen. Varit på stan och shoppat nu på eftermiddagen. Fått positiva telefonsamtal. Fått efterlängtad post. Äntligen kunnat fixa så att tv:n funkar. Ja det känns som om det inte kan hända något negativt idag. Får hoppas att det håller i sig så jag klarar tentan i morgon bitti.

Mina inköp på stan blev fler än jag förväntat mig. Men jag ångrar absolut ingenting.
- En antennsladd, Clas Ohlson
- En skrivarsladd,
- En foundation (den första i hela mitt liv), Kiks
- Ett midjeskärp, Åhlens
- Ett par pärlörhängen
- En kofta, Spirit
- En underbar skjortklänning

Nu har jag köpt ytterligare en klänning. Jag har redan en enorm mängd av klänningar, just för att jag tycker att det är så fint. Dock använder jag aldrig det, då jag känner mig för "uppklädd". Men nu ska jag verkligen ta mig i kragen och använda klänning! Nu har jag ju köpt en ytterligare. En helt underbar, fin och söt klänning.

Nu ska jag nog plugga det sista. Sen blir det en improvisations middag, innehållande bland annat bacon, cremé fraiche franska örter och ris. Sen får det bli det som är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback