Tankar

Jag har lyckats plugga i 3 timmar idag. Och hunnit funderat över livet X antal gånger och fantiserat om framtiden. Dagar som denna är det inte så bra att vara ensam, det händer att känslorna rinner över och blir en enda röra.

Men jag vet vad jag vill. Det gäller bara att lyckas och sträva fram emot målet.

Nu är det dags för mig att säga godnatt, ska jag komma upp imorgon vid sju, är det bäst att jag somnar snarast. Heldag på universitetet, 08.30 - 16.30, sen är det bara att ta sig hem och fortsätta plugga. Jag kommer inte ha något liv denna termin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

...jag får se till att du har lite till liv i alla fall... ;)



berätta mer om vad det är du vill och hur du ska komma dit madame! är det mer än att bli klar med arbetsterapeut-programmet? :)

2009-01-25 @ 21:20:38
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

men det har blivit så jättejättemånga dagar nu... :(



den jäveln svaradeinte! får försöka igen imorgon!

2009-01-26 @ 16:28:48
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback