Träningsnarkomanen kryper fram

Då har man varit på gymmet för första gången detta år. Det gick ganska bra eftersom jag tog det lugnt. De flesta maskinerna gick som vanligt, medan andra var rena döden! Tog schemat om gruppträningarna i vår och det såg ut att vara många roliga aktiviteter. Nu vet man inte riktigt vad man ska gå på och vilka dagar. Det är nämligen flera saker som låter intressant som ligger på samma tider... Tråk.

Men det lutar åt:

Måndagar: Vattengympa
Tisdagar: Gym
Onsdagar: Vilodag alt. boxning
Torsdagar: Aerobics styrka (istället för core)
Fredagar: Vilodag alt. gym
Lördagar: Lördagspasset (spinning, aerobics, boxning, gympa, dans mm)
Söndagar: Vilodag alt. gym

- Vattengympan var riktigt rolig de få gånger jag hann gå i höst, så det blir definitivt det.
- Boxningen lockar och det är samma tjej som har haft Coren i höst som har det, och hon är en riktigt bra instruktör!
- Aerobics styrka låter underbart,  jag får äntligen ett konditionspass igen!! Och styrka till det är inte heller fel. Plus att det är samma tjej som har vattengympan, och hon är underbar!
- Sen är det något nytt på lördagar "lördagspasset" som är klockan 09.00 på morgonen, lite tidigt, men beroende på vad det är för aktivitet för veckan kan det vara värt det! De sk tydligen ha ett rullande schema med olika träningsformer och olika instruktörer. Jag tror det kan vara riktigt roligt.

Det var allt från mitt träningssinne!


Kommentarer
Postat av: Johanna

oj jisses, här ska tränas :O

jag blir lite avundsjuk, och mycket imponerad! :D



kommer du fortsätta träna i brickebacken? eller var blir det nu när du flyttar?

2009-01-07 @ 19:18:05
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback