Den kommer som film!!!

Igår utbytte jag och Johanna tips om böcker och filmer som vi läst och sett. Det resulterade i en väldigt lång lista, men det ska bli spännande och se vad det är för något. Alla verkade väldigt bra, så nu är det bara go for it ! Mina tips som jag gav henne och som ni också borde läsa om ni inte redan gjort det är:

- Sophie Kinsella, (såklart!)
- Martina Haag
- Camilla Läckberg

Alla dessa tjejers böcker är fantastiska och borde läsas!

Men vet ni vad? Det bästa utav all! Sophie Kinsellas bok, en shopaholics bekännelser (confessions of a shopaholic) , har blivit en film! Hur underbart är inte det? Jag ska se den så fort den lanseras här i Sverige! Åh, jag längtar verkligen dit!! Den släps den 13:e januari i USA, dock vet de inte riktigt när den kommer till Sverige. Alldeles för sent enligt mig, men vi får hoppas att de är lite snabba med lanseringen.

Om inte så bjuder jag på ett smakprov från filmen. Verkar den inte underbar, så säg?





Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du, den verkar faktiskt rätt nice :D

2009-01-18 @ 18:28:06
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback