Glader

Jag är glad. Oerhört glad. Jag har nämligen varit och kollat på min lägenhet nu på eftermiddagen. Jag skrev ju på kontraktet utan att veta hur den ser ut. Dumt kanske ni tycker och ja, kanske det. Men vad skulle jag göra? Jag visste att det är precis nybyggt, så det kan inte vara så slitet. Så det var bara att slå till. Jag var precis påväg till tåget (en fredag) när de ringde och fråga om jag ville ta den, och jag skulle tacka ja/nejpå måndagen.  Så det var bara att tacka ja. Jag kan bara säga att den är underbar. Den är jättefin, fräsh och större än vad jag förväntat mig! Bättre kan det inte bli. Jag är så glad :)

Nu är det nära veckoslutet. Bara fredagen kvar, sen är det heeelg! Imorgon har jag föreläsningar och hygienlabb hela dagen, så det blir en lång dag. När jag kommit hem ska jag baka hallonmuffins och ta med några när Johanna och jag ska ut och fota på lördag. Annars så ska jag ta hem och bjuda familjen. Sen ska jag se premiären av Let´s dance. Jag är så nyfiken på Blondinbella! Lördag består av fotosession med Johanna och efter det ska jag plugga. På söndag åker jag hem till Nora för att fota lite där, och sen ska jag fota med syrran också. Har världens finaste plats med "vattenfall" som bara är is i alla möjliga former. Funderar på om jag kan tvinga på henne en klänning, eller låta henne har varma kläder. Hon är ju förkyld...

Fullspäckat schema!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att lägenheten var över förväntan!

och vad himla kul det där med hallonmuffins, jag säger bara WOW! men, vad ska jag ha med? om jag hinner med att fixa något, äger ingen termos, annars hade jag tänkt föreslå varm choklad...



:D

2009-01-08 @ 19:58:39
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

behövs lite peppmusic då det är städning, och vad passar då bäst? Jo, MAMMA MIA! :D



haha ett glatt leende, det ska väl gå att ordna ;P

2009-01-08 @ 20:46:03
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: sambo

det är ju så svårt att uppdatera när man är i utlandet..det kostar ju pengar med internet då ju!! :P s

är så glad för din skull att lägenheten var bra hunny! men jag kommer sakna dig enormt mycket och vi måste träna tillsammans och fika och ha oss fast du inte bor här!!

2009-01-08 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback