AAAAAAAAHHHHHHHHHHH

AAAAAAAAHHHH! Jag är så glad. Hela den här dagen har flutit på så (svordom) bra!! ÅÅÅH. Jag kan inte säga så mycket mer. Jag springer bara runt i lägenheten och vet inte vad jag ska göra, även om jag har massor av göra. Jag vet inte vart jag ska börja. Det kommer sluta med att jag missar bussen till stan, säkerligen!! Sen när jag vill dela glädjen med Johanna så vägrar hon komma in på msn. Hon loggade in nu, med ursäkten "har sovit". Du är inte ursäktad!! :P

Den här dagen kommer bli så (svordom efter svordom) perfekt! Hela den här helgen kommer bli så bra. Allt kommer bli så bra! Älskar er alla mina vänner. Nu skulle jag kunna göra vad som helst bara för att jag svävar på moln och inte riktigt vet vad jag gör.

Nej jag måste skynda mig nu, så jag inte missar bussen. Har massor att göra innan den går!! Ha en toppendag allihopa, så hörs vi imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

gud, det är så himla kul för dig :D

och jag hade tänkt gå upp halov 10 - om det på något konstigt vänster är till någon tröst ;)



congrats babe :D

2009-01-16 @ 11:13:29
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att du är så glad!! :D Och vad glad jag blir att du tycker om när jag bloggar ^^

2009-01-16 @ 11:19:41
URL: http://nordfeldt.blogspot.com
Postat av: t

ska vi fotta på söndagförmiddag ? :)

2009-01-16 @ 16:43:43
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback