En trevlig kväll börjar lida mot sitt slut

Kvällen hemma hos Bitta var trevlig, like always! Vi åkte till stan, köpte lite godis och sen besökte vi restaurangen Saigon där vi hämtade mat för kvällen. Kycklingspett med jordnötssås. Vi åkte hem, bänkade oss framför tvn med all mat och bara njöt. Det var otroligt gott kan jag lova, dessutom fick jag en god lunchlåda imorgon! Vi fortsatte med att bläddra igenom Elloskatalogen minst fyra gånger. Suktandes efter alla kläder, dregglade vi sida upp och sida ner. Åååh, vad jag vill shoppa nu! Sen gick vi igenom Spotify och all underbar musik. M M M. Nu ska jag bara få hennes playlist hade jag tänkt. Så jag vet vad för musik jag ska lyssna på sen när jag far runt med stilettklackarna i lägenheten och städar ;D

Så länge får ni hålla till godo med denna nykomling. För min del finns han redan i min playlist.




Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ke

Stilettklackar låter som en god idé

2009-07-12 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback