Godmorgon hälsar jag från soliga Malmö

Efter en alldele för lång tid spenderades på tåget kom jag äntligen fram hit. Här hemma serverades pastasallad med bröd. Riktigt gott och väl behövligt. Efter det blev det en kvällspromenad innan jag stupade i säng. De där åksjuetabletterna jag tar är lite starka och gör mig lite groggy.

Så nu efter en god natts sömn, sitter jag här. Helt ensam. Kenneth är och jobbar och jag ska plugga och roa mig själv till i eftermiddag. Somliga tror att de ska få middagen serverad när han kommer hem. Men jag vet inte det jag...


Mina fina skor, som jag köpte förra gången jag var nere. Visst är de riktigt snygga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snygga!

2009-07-16 @ 21:07:28
Postat av: t

JA! vilken strl? :)

2009-07-17 @ 17:55:36
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback