Här sitter jag i soffan


Bild: jag 2008

Har precis stigit ur duschen. Råkade vara där i en halvtimme. Men oj så skönt det var! Hade ju varit och tränat innan, och så cyklade jag hem i regnet. Så det var som en liten terapistund där inne. Lite avslappnande och varmt. Men nu sitter jag här uppkrupen i soffan, under min gosiga filt och äter knäckemackor med färsk gurka på. Riktigt mummsigt. Till det har jag tagit ett glas joucie. Det är ju viktigt att äta efter träning. Och det här kändes både nyttigt och var gott.

Har kikat runt på massor hemsidor och bloggar om foto. Riktigt intressant och lärorikt framförallt. Jag måste ta tag i det snart och börja experimentera med min kamera. Så jag får ut något av det. Den var ju inte gratis inte. Annars så kollar jag runt på allt fint jag vill köpa, och planerar en födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback