Inspirationen dalar


Men jag kan berätta om gårkvällen i alla fall. Jag lyckades laga till lite mat tills Bitta kom. Något innehållande "green curry" kyckling. Det blev gott i alla fall. Sen är det som vanligt när vi umgås. Mycket prat och lite verkstad. Vi pratade oavbrutet i några timmar. Vi började i köket och förflyttade oss in till tvn. Så aktiva var vi. Men himmla trevligt var det. Vi gick igenom H&M-katalogen (farligt farligt!!), spelade bingolotto, pratade om jobbet, framtiden och irriterade oss på Johan Palm. En lovely kväll om inte annat!

Undran sa flundran om man ska hoppa i säng redan nu. Imorgon får jag veta om jag måste jobba delad tur. Annars jobbar jag "bara" till 16. Sen efter det ska jag i så fall träffa Sandra (vilket är på tiden). Men det beror helt på den där vikarien som ingen vet vem det är. Känns tryggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback