Jag älskar att packa, men just nu hatar jag det!

Hur kul är det inte att få packa ner massor av kläder och saker i väskan ♥

Klura på olika klädkombinationer ihop med acossiarer. Tänka på resan och när man ska ha användning för kläderna. I love it! Men inte just nu. Problemet denna gång är att så mycket ska med, men jag har inget att packa. Jag har fått fram basen, några t-shirtar, ett par jeans och lite underkläder... Men sen står det still, ska vi gå ut har jag inga bra kläder att ta med. Speciellt inte till skorna jag vill ha. Någon gång måste jag ju få använda dem också. Och jag kan ju inte släpa med fem par skor, då jag bara ska vara borta i dem dagar? Eller?

Jag önskar att jag hade lite mer pengar att röra mig med, så jag kunde köpa lite nya kläder. Alternativt släpa med mig hela garderoben till Malmö. Tror dock inte att SJ:s personal blir så  glad på mig då. Plus att det blir väldigt tungt. Nej vi får helt enkelt hoppas att det är kallt på dansgolvet så jag kan ha jeans. Troligt!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha nu det riktigt skönt i Malmö och hälsa till Kenneth. Verkar som solen återvänt, det behöver vi. Trevlig resa/ Ingela

2009-07-13 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback