Klarblå himmel och här ligger jag i sängen

Alldeles för lat för att gå upp. Men jag har väl inget val snart. Borde sätta på mig lite andra kläder och fortsätta pluggandet.

Gårdagen bestod av några timmar ensam här hemma i lägenheten. Och när älsklingen äntligen kommit hem, tog vi oss till affären och handlade lite mat. Vid halv sju-tiden bytte vi om och cyklade till Bulltofta, där vi bokat en tennisbana. Så det blev över en timmes spel. Förena nytta med nöje. Och åh vad roligt det var! Något som garanterat ska göras om. Jag ska hämta hem mitt racket från pappa, så vi kan spela ofta. Tjoho!

Nej jag borde väl släpa mig upp snart, känner att jag börjar få lite träningvärk också. Mysigt. I eftermiddag ska jag ta värstingcykeln och cykla till Entré köpcentrum. Ska handla en tröja till lördag (ifall vi ska ut) samt en annan hemlig sak (för somliga) ;) 


Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback