Nu har jag pluggat en timme såhär på morgonkvisten

Vad har ni själva gjort? Precis vaknat, jobbar för fullt? Äsch, jag bryr mig inte. Jag ska göra mig i ordning nu så jag kan ta mig till Citygross utan att se ut som ett troll. Väl där ska jag inhandla lite smörgåsar och lite annat gott. För klockan 12 ska jag mäta upp älsklingen på stan. Sen ska vi cykla till playan och lägga oss där. M m m. Jag kommer sakna det sen.

Gårdagen bestod av några timmar på stan. Suktandes efter alla fina kläder köpte jag ett linne som jag kan ha imorgon, om vi skulle få för oss att gå ut. Samt en underbar tunika. Otroligt fin!! Så jag är ganska nöjd om man säger så :)

Nej nu borde jag börja göra mig i ordning... Hehe! Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback