Ähum, älskling...?

Fick ett samtal från min oroliga sambo.
"- Jag såg på bloggen att du möblerat om i bokhyllan... Vad har du gjort??"

Är det då jag ska skippa att nämna att jag rev bort alla hans saker och att de nu snällt ligger i en hög mitt på golvet? Eller är det då jag ska säga med sockersöt röst "nej älskling, alla dina dåliga böcker, whiskeytavlor, avbildning av pistol (?) osv. är fint plaserade i bokhyllan. Precis där jag vill ha dem". Jag vet inte ja...

I morgon blir det i alla fall rensning av garderoberna.



Kommentarer
Postat av: Johanna

ptja, det blir nog något sånt jag gör! ;p



ska till sunne mellan 10-15.

det betyder att buss/tåg, går antingen runt halv 5, eller strax efter 5. den ena turen är framme två timmar innan. den andra är framme 30 minuter innan.

hur ska jag göra med Den frågan?

jag måste ju lyckas hitta till skolan, och vara där i tid. tänk om bussen är försenad - om jag nu tar den sista. men, vänta två timmar? uhf, jag är kluven :p

2 byten på båda! usch! haha...!

2009-06-03 @ 20:13:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

har ingen bil att låna! haha :p

eller mamma nämnde att hon kanske kan köra mig och sådär, om inte far min behöver den bilen den dagen. :p så, det löser sig nog. och imorgon ska de ta med sig frimärken så jag kan tacka ja till öland, och tacka ja till den här workshopen + intervjun ;D

2009-06-03 @ 21:25:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback