Älskling pälskling

Nu har jag pratat med min sambo. Vi har diskuterat inredningen i lägenheten. Och som vanligt så är vi precis överens med vad vi ska ha, eller inte. Jag har i alla fall fått ihop en lång lista över saker jag ska kolla på stan. Med eller utan hans medgivande så kanske vissa saker kommer in i lägenheten idag ;)

- Pärlor (till mig)
- Gardiner
- Duk
- Blommor
- Inredningsdetaljer

Vissa av de här sakerna var inte avdragsgiltiga enligt honom. Det betyder att jag inte kan dra av det på det jag redan är skyldig honom. Men vi får väl se. Jag säger väl älskling pälskling och blinkar lite sött med ögonen, så har det löst sig.  Önska kan man ju alltid göra, hehe.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jomen, ni Måste ju faktiskt ha gardiner, och inredningsdetaljer. och blommor. och duk! och pärlor! jag tycker det är avdragsgiltigt! ;D

2009-06-07 @ 11:24:59
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback