En sådan där dag som jag tycker om

I dag har jag gjort det jag gillar. Jag har umgåtts med en vän. Vi har bakat och haft en bra stund tillsammans. Vi har skrattat och talat om olika erfarenheter. Jag har läst. Kopplat av. Jag har också stökat runt i lägenheten. Gardinfix och uppnålning. Planering av inredning, inköp och utseende. Placerat ut de nya blommorna jag köpt. Vita rosor.

Med ens när jag går runt här och betraktar lägenheten inser jag att det är väldigt vitt. Färgerna här inne är vitt, vitt och åter vitt. Lite inslag av svart och grönt. Men annars är det vitt som dominerar här. Men vad gör det? Lägenheten har blivit underbart fin och jag trivs verkligen. Nu är det bara det att Kenneth ska komma hem, och godkänna mitt resultat. Helt plötsligt börjar jag känna att det kanske är för flickaktigt...


Fotograf: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback