Fredagkväll blev lördag dag

Gårkvällen var lovely. Vi lagade mat, pratade, skrattade, åt, mådde illa, fick ont i magen, kollade på bitar ur första säsongen och fortsatte sedan på andra, i Sex and the Cityboxen. Dagen bjöd på knäckemackor med messmör (vad länge sedan det var!!), The City, fortsättning på andra säsongen och kikande i kokböcker. Allt utan min mobiltelefon. Åh, vad skönt det var. Vi kollade också på alla möjliga recept på Cupcake. Och de såg ju inte lite goda ut!! M M M.

Nu mår jag illa igen och har fruktansvärt ont i magen. Ska ta och gå ut och gå en sväng. Något nyttigt kan man ju försöka göra den här dagen också. Sen ska jag byta om till pyjamas, tända ljus, koka te och krypa ner i soffan tillsammans med massor av kuddar och en filt. Och läsa min bok. En shopaholic får en syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback