Godnatt mina läsare

Jag har beställt två böcker nu. Tänkte att jag skulle ha något att göra på sommarlovet, samt att jag vill fylla våran bokhylla med massor av fina böcker. Just nu ser det mer eller mindre ut som en orkan har dragit fram över den. Fortsättningen på Sophie Kinsellas serie en shoppaholic, samt en pärlbok. Jag tänkte ju börja pyssla lite. Så när jag åker till Malmö ska jag gå på outlet och shoppa massor av fina pärlor!!

Nehe, nu ska jag sova. Först ska jag läsa igenom dementa Gunnar och hoppas att jag kan svara på frågorna i morgon vid opponeringen. Sen ska jag sova, ensam. Kanske lika bra det. I natt hade älsklingen vaknat av att jag låg och visslade. Vadå? Jag drömde ju om fåglar ju... Fast vad jag vet såg jag bara på dem, jag var ingen fågel. Men vem vet, jag kanske är en liten sångfågel!? Nej nu är det sömnen som talar. Bäst att avsulta innan jag säger något pinsamt.

Godnatt!


Min underbara tunika från H&M jag köpte i dag.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Superhärlig tunika, blev alldeles glad av den! :D

2009-06-03 @ 11:59:44
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback