Hej på er allihopa!

Nu har jag kommit in. Efter en stund i solen har jag nu gått in för att göra i ordning lite mat. Har råkat slarva idag. Ajja bajja! Så för att kompensera det ska jag laga en utomordentlig måltid bestående av köttfärsås och spagetti. Fast jag ska utöka köttfärsåsen med oliver, hela champingioner en smaksatt créme fraice och lite sånt. Det blir nog smasken.

Har fått lite färg efter min solstund ute och min promenad jag tog tidigare. Ska även gå ut och gå en stund till lite senare, när det blivit lite kyligare. Om det finns något sådant läge. Just nu är det bara väldigt varmt. Men nu ska jag inte klaga. Jag har saknat den här värmen och vill inte att den ska försvinna!



Boken som ligger på filten var för övrigt väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback