Helgsummering

Torsdagnatt: Älsklingen kom hem klockan 23.45.

Fredag: jobb, midsommarfirande med pensionererna. Det var Örebros folkdansgille som dansade, det serverades färskpotatis och sill, och alla pensionerer var på dåligt humör. Kvällen bjöd på grillfest här hemma i lägenheten. Männen i sällskapet skötte grillen och alla verkar tycka att kvällen var rolig. Det åts mat och cupcakes, det skrattades och stojjades, den sjöngs och det dansades. En lyckad kväll helt enkelt. Och den avslutades med en promenad hem (barfota för min del, då fötterna värkte) och ett obligatorsikt besök på MAX.

Lördag: en mysdag med älsklingen. Vad mer behövs? Vi tog en promenad, käkade pizza och hyrde film. Vi såg Allt flyter, se den om ni inte redan gjort det. Den var rolig.

Söndag: ytterligare en dag med mys. Vi har suttit och solat på balkongen i nån timme, tagit en tvåtimmars promenad, lagat mat och så vidare. Nu på kvällskvisten har jag tagit ytterligare en promenad, i väntan på att Privileged ska börja klockan 19.00.



Hoppas eran helg har varit lika bra som min. I så fall har ni haft en toppenhelg :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 !



allt känns bara, lönlöst ibland liksom. både igår och idag har jag gått omkring här hemma och gått mig själv på nerverna.

men det är bara en sån dag som kommer ibland, imorgon är jag mänsklig igen! tror jag ;p



puss!

2009-06-21 @ 19:12:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback