Inget mer jobbsnack

Känns som om jag bara tjatar om jobbet för tillfället. Men det är ju ungefär bara det som händer i mitt liv. Och att jag tillbringar tid i solen med näsan i en bok. Ständigt. På tal om det så måste jag gå till biblioteket snart. Imorgon kanske. Har hunnit läsa ut si så där 8 böcker på ungefär en vecka. Ja jag läser fort. Men vad ska man annars göra när man ligger i solen, sitter på balkongen och är ledig?

ja för nu är jag ledig. I en och en halv dag. Tjoho! Imorgon, eller ikväll, ska jag städa lägenheten och diska. Samt handla. Sen vet jag inte mer. Är det någon som är ledig eller så kan ni ju höra av er!

Nej nu ska jag plocka upp kläderna från golvet. Pappa ska komma hit med lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback