Min älskling, han är allt bra han!

Alldeles underbar till på köpet. Jag förstår inte hur jag lyckats fånga denna man. Inte kan det vara min dåvarande klädstil som lockade i alla fall (kollade genom gammla kort igår, det var inte en vacker syn! Förstår inte varför ingen sa något!). Men till saken. Jag känner mig bortskämd. För ett litet tag sedan fick jag en klocka och nu idag i brevlådan dök denna bok upp. I en annan del av Bromma - Martina Haag. Min älskling har gett mig en bok. Den sista i serien också. Så nu är jag glad, för nu har jag allihopa. Och tacksam förstås. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. Men jag är väldigt glad över att ha honom.



- Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback