Ni har väl hört om Michael Jackson?

Ja jag antar det i alla fall, det är väl ungefär den stora nyheten som cirkulerar överallt. Ett hjärtstillestånd i hemmet. Nog om det, ni får väl läsa om nyheterna på någon nyhetssida.

Det är åter en solig och underbar dag här i Örebro. Så jag funderar på att gå ut och sola en stund innan jag ska göra mig i ordning för daten jag har med Bitta. Måste ju underhålla den lilla bränna jag har fått. I helgen ska jag ju jobba båda dagar, vilket gör att jag inte kommer vara ute speciellt mycket. Men jag hoppas att det är lika fint nästa vecka också!

Nej nu borde jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback