Nu är jag på dåligt humör

Jag lyckades dammsuga och dammtorka lägenheten. Så nu är det bara toaletten kvar att städa. I morgon. Samt halva disken att diska. I morgon. I morgon är jag ledig och ska städa toaletten, kul va? Jag ska också upp till stan och lämna in böckerna på bibblan, och förhoppningsvis hitta något bra att låna. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Pappsen var här och fixade mitt trasiga däck på cykeln. Så nu är den åter levande. Nu får vi se hur länge det håller tills den går sönder igen! Cyklade till statoil och pumpade däcken och så svängde jag in på Willys för att handla. När jag väl var framme i kassan funkar inte mitt kort! Kul jul. Det var bara att cykla hem tomhänt. Det var den middagen det och dem jordgubbarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback