Planer, tentaplugg, sömn

Det där med att plugga till tenta är inte min grej. Absolut inte när jag är trött och inte har lust. Det där med om jag bara lagar mat så sätter jag mig sen, om jag bara duschar så sätter jag mig sen, om jag bara gör det där så pluggar jag sen... Det fungerar inget bra. Jag pluggar inte alls. Det är så troligt tråkigt, och det är så mycket annat som lockar. Men jag har inte gjort något av dem. Jag har bara inte gjort någonting, utövet att inte plugga.

Så i morgon ska jag göra allt som lockar, efter tentan. Jag ska rensa garderoberna, plocka i lägenheten, tänka ut inredning, städa lägenheten, fixa med kamerorna och utrustning, jag ska packa väskor osv. Det kommer bli en skön dag. Men först, tenta.

Nej nu ska jag se klart Grey's, sen ska jag krypa ner i sängen, måla naglarna och plugga.



Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till i morgon, ska hålla tummarna för dig!

2009-06-03 @ 22:33:14
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback