Rörigt inlägg...

Oj vad tiden går fort när man har roligt. Nu är det redan tisdag kväll och älsklingen har åkt tillbaka till Malmö. Det känns lite konstigt, det var som om han kom hit i går. Det har varit så himmla mycket med flytt, anhöriga på besök osv osv. Att det inte känns som om vi har hunnit med varandra. Men det har varit roligt.

Så nu sitter jag i en stor och ganska tom lägenhet. Inte alltför kul faktiskt. När man äntligen har något tillsammans med någon, vill i alla fall jag dela allt med den då. Jag vill inte sitta här ensam. Men så är fallet. Jag får vänta till augusti, då kommer han äntligen finnas här på heltid.

När jag lämnade Kenneth på tåget gick jag tillbaka till stan. Införskaffade studentpresent till syrran, en underbart fin blus och armbad/halsband till mig. Lite tröstshopping. Men nu är jag åter hemma.

Nehe, om man ska ta och plugga lite... Jag har ju ändå tenta på torsdag och opponering i morgon. Ja just det ja! Bilder på placet kommer senare ikväll tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback