Solresor och Johanna

Nu har jag varit på stan. Där var alla affärer stängda, förutom de två gallerior vi har här. Detta resulterade i att inget av det jag ville köpa blev köpt. Istället blev jag ett par solglasögon, leggings och tre strumpor rikare. Så därför har jag nu gått lös på tradera igen. Och jag har massor av budgivningar som väntar på att vinnas. Åh, vad jag älskar det här. Spänningen över om man vinner eller inte. Detta är väldigt farligt, då jag gärna budar på onödiga saker.

Jag har hunnit att träffa Johanna en sväng också. En underbar vän det där! Hon har fått spana in lägenheten, komma med tips och idéer. Vi har ätit honungsmelon och suktat efter solresor. Åh, vad jag vill åka utomlands nu. Men har jag otur blir det inget förens om något/några år. Beroende på plugg och jobb.

Hoppas eran söndag varit bra!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, när jag har pengar (som är min ständiga grund till fortsatta meningar), då ska jag hänga på tradera! lätt!



och du anar inte hur galet gärna jag vill utomlands jag med! men jag tror på det där med att jobba i norge till typ mars eller nåt, och därefter resa, och köra på en ledig sommar (fylld med pengar of course), och därefter - börja plugga! då är jag flera livserfarenheter rikare, så då kanske jag har en svag aning om vad jag vill! (troligtvis inte)



tack för dagen <3

2009-06-07 @ 18:14:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback