Tisdag och jag är ledig

Vaknade klockan 8, pigg som få. Men va fan, jag är ju ledig. Så jag tvingade mig att ligga kvar. Lyckades somna om till 09.10. Klockan 10 drog jag iväg till gymmet, superskönt att träna igen! Avskyr att Eyrabadet är stängt till 19:e juli. För då måste jag ta mig upp till brickebacken för att träna. Hur segt är inte det? Men nu är det i alla fall gjort, och lätt gick det också. Det var nog bra att musklerna fick vila lite sen senast.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta mig till coop. Inhandla något ätbart och ta mig till Alnängsbadet tillsammans med Johanna.


Fotograf: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback