Bibliotek är en ganska bra grej egentligen

Hon vaknade till slut och vi gick en promenad. I bostadsområdet, till stan, och jag hittade underkläder på rea. Hämtade ut våra biljetter till Falsterbo horse show. Lånade en bok på biblioteket och gick hem. Själv.

Jag kom en bra sak. Man kan ju faktiskt låna böcker på biblioteket. Så slipper man köpa alla. Om det inte är några speciella som man vill ha. Jag har i alla fall börjat låna böcker, men jag beställer också hem. Till exempel, Sophie Kinsellas böcker har jag, och dem ska jag ha alla av! Så fort alla finns i pocketformat. Nu har jag fyra stycken. Men mer kommer det bli. Det är så fint med böcker. En hel bokhylla fylld med böcker, hur snyggt är inte det? Böcker och dvdboxar! M M M!

Och så klart när vi var på stan, så var vi inne på H&M och letade kläder till henne. Ni vet ju hur det är, när man inte är ute efter något hittar man massor av fina kläder - när man väl är ute för att shoppa hittar man aldrig något! Och jag hittade massor av fint som jag vill ha. Underbara klänningar på rea. Kavajer. Blusar mm. Jag vill också!! Det blir shopping i Malmö tror jag bestämt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så är det jämt ;D illa :P



jag älskar välfyllda bokhyllor <3

2009-06-11 @ 21:41:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback