Åter denna Fredag

Snön som nästan hade smält bort på några dagar, har nu börjat fyllas på igen. Det fullkomligen, nästan, vräker ner. En gråmulen himmel möter mig när jag drar upp persiennen. Men inget ska få förstöra denna fredag. Den ska bli bra! Har en föreläsning på CFH (centrum för hjälpmedel) först. Sen ska jag sitta och skriva klart Curt... Skriver jag klart Curt idag så kan jag nästan vara ledig på söndag (ska bara ta sovmorgon, träna, städa, diska, plugga, handla och ta det lugnt). Efter Curt, ska jag göra mig i ordning till kvällen. Där på schemat står det tjejmiddag med några utav de bästa. Grekiska kolgrillsbaren har ett bokat bord för fem, klockan 20.00.

Den här dagen kan inte bli bättre! (Okej, om det slutar snöa).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback