Cykel

Nu har jag en hel cykel igen! Äntligen. Pappsen var här och hjälpte mig att byta slangen. Han sa också att han förstod varför det inte alltid går att växla, genom ett ögonkast på kedjan. Hehe! Det finns tydligen något som heter "smörja in kedjan ibland". Vilket jag helt har... bortträngt? Så det blir till att köpa smörjmedel till kedjan nån dag. Jippie. Tänkte nog ta en cykeltur till pappas jobb nästa vecka och låna lite... Är man fattig studen så är man. Och jag köper hellre en snyggare vårjacka än en flaska smörjgrejs. Säkert samma kostnad.

Lagar linsgryta till kvällsmat. I'm going crazy och har i morötter dessutom. Det du! Jag svävar ut i köket. Grattis till mig. Är så fruktansvärt hungrig, att jag har ont i magen. Då har man väntat förlänge med att laga mat. Och det dumma är att man går runt och letar massor av saker att äta för att stilla hungern. Jaja, slut på meningslöst babbel!

- Älskling, tänker på dig. Lycka till imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback