Då var det åter söndag

Sommartider, jag känner det nånting på gång. Sommartider. Fan heller!

Jag är fortfarande trött, efter min sovmorgon. Hamnade i säng klockan 12 igår kväll, efter att ha ställt om klockan, och gick inte upp förens vid 11. Och nu känns det som om hela dagen har gått. Tråkigt nog. Tänkte ta och till gymmet såhär mitt på dagen, på en söndag. Jag har nämligen fått punka på cykeln... Igen. Precis lagom när jag fått bakdäcket lagat. Jippie. Men för att komma tillbaka till gymmet. Så är det skönt att promenera för att sedan träna. Men vädret är inte så hett. Det är gråmulet och lite disigt. Och jag har ingen lust.

Annars så ska jag skriva klart diskussionen om Curt, städa, laga mat, plugga lite ytterligare och sen förhoppningsvis ta kväller tidigt. Tvättandet tog jag hand om igår kväll. Tvätta en lördagskväll, otroligt kul.

Typiskt! Nu började Mcleods döttrar på tv:n. Ett riktigt skitprogram, men är man trött och inte riktigt orkar gå till gymmet. Så lockar det riktigt mycket att ligga i soffan och slötitta på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback