Desperate Housewives

Min kväll som skulle bli en tahandomdigsjälv kväll, blev allt annat. Hade tänkt att tända ljus, duscha, måla naglarna, packa lite... Bara mysa helt enkelt. Istället har jag städat lite, pluggat och strukturerat upp pluggandet. Suck. I och för sig var det bra, jag behövde plugga och det är bra att komma förberedd imorgon till grupparbetet.

I alla fall så börjar Desperate Housewives ikväll. Äntligen! Har längtat efter programmet enda sen sista avsnittet innan vinteruppehållet. Dock är inte serien lika bra som i början, men vilken serie är det nu för tiden? Men jag vill i alla fall se klart hela serien nu när jag slaviskt har följt det hittills och har boxarna från säsong 1-3. Ska dessutom köpa resterande. Eller kanske få dem i present någon gång?



Min älskling har dessutom gått och blivit sjuk. Vad är det med dagens karlar egentligen? Men jag tänker på dig och hoppas att du blir piggare snart. Ska jag vara egoistisk så får jag väl säga att jag inte vill bli sjuk nu när jag ska ner till dig. Men är du sjuk när jag är nere, ska jag pyssla om dig i mängder!  Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: s

desperate är bäst!! :D

2009-03-04 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback