Fjugesta?

Första dagen på fältstudien. I Fjugesta blev jag så snällt plaserad. Och jag kan tala om för er som aldrig varit där, det är verkligen världens ände! Det tog en kvart i sakta lunk promenera från absolut ena sidan till andra sidan, av samhället. Mer än så var det inte. På bussresan dit, började jag och en klasskamrat till mig undra vart sjutton vi var på väg någon stans. Kringelikrokiga vägar åkte vi på, längre och längre in i skogen. Det ena fallfärdiga huset efter det andra passerade bussfönstret. Sen äntligen kom skylten "fjugesta"! Och vi kom av bussen och stannade häpna. Var det här allt?

Japp, det var min dag! Har annars fått träffa tre riktigt trevliga arbetsterapeuter och fått information om bostadsanpassningar och hjälpmedel. Hann även med ett hembesök. Nästa fältstudiedag är på onsdag, och då ska jag gå på bostadsmässa och få vara på dagrehab. Det ska bli kul!

Ps. Nu har jag tackat ja till lägenheten!



Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis till kommande samboskap ;D



har glömt svara på sms.et insåg jag nu. och vet inte heller vad vi ska göra riktigt :P om vädret är okej kanske vi kan dra en promenad? och isf ses typ, på stan vid 15 eller så? :)

2009-03-30 @ 17:40:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback