Fredag hela veckan

Idag är det fredag. Är det inte underbart?

Klockan 11.00 ska jag befinna mig utanför Myrorna, där jag ska möta Johanna. Vi ska ta en sväng där inne och kanske en snabb kopp Te. Efteråt ska jag promenera hemåt, svänga in på ÖB och kika lite. Se om de har några matlådor till bra pris, eller något annat roligt. Resten av dagen ska jag befinna mig med ansiktet i min kurslitteratur. Skriva läslogg och sen ska jag ge mig på att baka bröd. En lugn och skön fredag helt enkelt.






















Hoppas ni får en bra fredag.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tack för en himla trevlig stund där på fredagen! och kul att brödet blev toppen, och att sushi var något helt okej :)



krya på dig!!

2009-03-15 @ 15:18:45
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback