Fredag i Malmö

Befinner mig i dagsläget i Malmö. För att vara lite mer exakt så befinner jag mig i Rosengård. Hade inte tänkt att blogga något alls denna helg. Hade ju tänkt att bara umgås med älsklingen, utan dator. Men efter påtryckningar från pojkvännen så gör jag det ändå. Undrar hur man ska tolka det?

Dagen har i alla fall bestått utav massor av mys och en snabb sväng på stan. Hittade inget av det jag ville ha... Så B, står du ut tills på lördag åker jag mer än gärna in till stan!

Könsrollerna är bra utdelade idag. Han står framför spisen och jag jobbar. Vad kan man mer begära? Att man får en god gratäng gör mig inget alls. Kvällen består utav glass och en chokladkartong, med tillhörande tvtittande.

Hoppas ni har en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback