Fredag morgon

Godmorgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott. Idag hade jag sovmorgon. Hade planerat att gå upp vid 09 och få en välförtjänt sovmorgon. Men icke! Syrran skickade två sms vid sju-tiden, lagom till att jag somnat om skickade mamma sms vid kvart i åtta-tiden, sen RINGDE min just nu så kallade pojkvän vid åtta. Så efter det var det bara att kliva upp. Det var inte meningen att jag skulle få sovmorgon.

Det är till och med lite solstrålar ute, så jag hoppas att dem finns kvar vid 12. Då mitt seminarie slutat. Tänkte nämligen gå ut och gå innan jag ska börja jobba innan fyra.

Ha en härlig fredag!



Kommentarer
Postat av: s

för det första, sova till nio räknas inte som sovmorgon ;P och det andra, var det jag som smsa? haha förlåt isf :D

2009-03-21 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback